Dysleksja

Reklama

Zajęcia grupowe

Reklama

Wczesne wspomaganie rozwoju

Reklama

Integracja sensoryczna

Reklama

Mediacje rodzinne

Reklama


Designed by:

Witamy na stronie poradni SENSO

senso

mgr Kinga Czajewska – pedagog


Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Z wykształcenia pedagog, terapeuta, trener. Prowadzi diagnozę dziecka i jego rodziny, terapię grupową i  indywidualną dla dziecka, a także warsztaty i konsultacje dla rodziców.

Współpracuje z przedszkolami oraz szkołami podstawowymi na terenie Bydgoszczy.

 

 

Wykształcenie:

  • studia magisterskie - Uniwersytet im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Wydział: Pedagogika i Psychologia, Kierunek: Edukacja przedszkolna i terapia dziecka (2001-2006)
  • studia podyplomowe „Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka i wczesna interwencja” Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy (2010-2011)
  • studia podyplomowe „Akademia Trenera Biznesu” Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu (2015-2016)

 

Doświadczenie zawodowe:

  • od 2013r. pedagog Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej „Senso” w Osielsku (diagnoza i terapia dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, prowadzenie indywidualnej terapii pedagogicznej oraz zajęć grupowych dla dzieci),
  • od 2006r. pedagog w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 1 w Bydgoszczy - stopień nauczyciela dyplomowanego (diagnoza i terapia dzieci w wieku przedszkolnym, prowadzenie indywidualnej terapii pedagogicznej oraz zajęć grupowych dla dzieci, a także warsztatów i konsultacji dla rodziców),
  • od 2015r. do 2016r. pedagog w Przedszkolu nr 34 w Bydgoszczy (realizacja zajęć rewalidacyjnych z dzieckiem z Zespołem Aspergera).

 

 

KURSY, SZKOLENIA, WARSZTATY:

  • Niedostosowanie społeczne i zagrożenie niedostosowaniem społecznym – definicje, objawy, narzędzia diagnostyczne, stadia rozwoju, przyczyny oraz sposoby postępowania
  • Medyczne i psychologiczne aspekty moczenia nocnego dzieci
  • Zaburzenia lękowe u dzieci jako podłoże trudności szkolnych
  • Zaburzenia psychiczne wieku rozwojowego – deficyty funkcji poznawczych
  • Więcej niż cud – Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach w praktyce
  • Profilaktyka przemocy i wykorzystywania dzieci – przygotowanie do prowadzenia zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym
  • Krzywdzenie dziecka – rozpoznawanie i interwencja
  • Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w Internecie
  • Terapia neurobiologiczna
  • Grafomotoryka
  • Ocenianie kształtujące
  • Odruchy dynamiczne i posturalne
  • Bateria metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich.
  • Diagnoza profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku od 0 do 12 lat
  • Konstrukcja Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego w oparciu o diagnozę profilu psychoedukacyjnego dzieci z deficytami rozwojowymi w wieku od 0 do 12 lat
  • Przedszkola w świetle reformy
  • Teoria L. Wygotskiego odpowiedzią na nową podstawę programową
  • Praca z dziećmi 6 – letnimi przygotowująca ich do podjęcia nauki w szkole
  • Stymulacja rozwoju dziecka według Metody Krakowskiej
  • Metoda wczesnej nauki czytania dla dzieci zagrożonych dysleksją, z wadami wymowy
  • Diagnoza i terapia dzieci zagrożonych dysleksją w wieku przedszkolnym
  • Przyjaciele Zippiego (szkolenie i realizacja programu)
  • Ochrona danych osobowych i bezpieczeństwo informacji w codziennej pracy
  • Jak pomóc dzieciom oswoić się ze śmiercią i żałobą
  • Jak rozmawiać z rodzicami uczniów stwarzających trudności wychowawcze, by osiągnąć sukces
  • Jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami dzieci w wieku przedszkolnym?
  • ABC ADHD w PPP – diagnoza i psychoedukacja
  • Terapia dziecka nadpobudliwego
  • Dlaczego niektóre dzieci są odrzucane przez rówieśników?
  • Jak pomóc dziecku z rodziny dysfunkcyjnej
  • Jak postępować z dziećmi z zaburzeniami przywiązania w rodzinach adopcyjnych i zastępczych? (praca z dziećmi w oparciu o więź)
  • Od wychowania do profilaktyki – wspieranie wszechstronnego rozwoju młodszego dziecka
  • Bajkoterapia jako nowoczesna metoda pomocy dziecku w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym
  • Nieśmiałość jak mgła nas spowiła, aby się kiedyś skończyła... – o przezwyciężaniu nieśmiałości u dzieci
  • Trening Pewności Siebie
  • Podstawy języka migowego

 

 

Diagnoza i opiniowanie

Wczesne wspomaganie rozwoju

Rejestracja wizyt

         poniedziałek-piątek  

        godz. 08.00 - 18.00


       +48  502 52 46 26

     +48 506 957-747

    info@poradnia-senso.pl

Licznik odwiedzin

524742
DzisiajDzisiaj124
W tym tygodniuW tym tygodniu785
W tym miesiącuW tym miesiącu4586
WszystkieWszystkie524742

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 16 gości